Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kirino
qυeeɴ oғ тнe ѕтoɴeѕ
Kirino


Geslacht : Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} 63y7ph
Aantal berichten : 125

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 7 years.
Mate: No time, sorry dear.

Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN}   Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} Emptyma dec 03 2012, 09:01

Stil verscholen zat de jonge wolf in de bosjes, wachtend op iemand waarop hij zijn nieuwe technieken kon uitproberen. Het was donker, vies weer, en de regen druppels kletterde neer op zijn halflange pels. Kirino ving geluid op, en hield zijn adem in. Zou er dan eindelijk iemand komen?

Had gewoon zin om te posten met Kirino, vandaar even dit Fast Paws topic. c: Feel free to join ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Zamorak

Zamorak


Geslacht : Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} 63y7ph
Aantal berichten : 234

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 4 years.
Mate: I don't love ya, bitch.

Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN}   Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} Emptywo dec 05 2012, 07:35

Ik doe wel als het mag Very Happy

De ietswat oudere wolf Zamorak verveelde zich. Hij had zin om iets te doen maar in het kamp was het saai en hij wou zich niet moe maken in de jacht. Dus ging hij maar een beetje grenzen nakijken. Spetterende druppels kletterden neer op zijn halfverfromaaide vacht. Toen hij halfverwegen was rook hij iets, raar in deze weeromstandigheden. Maar het was iets dat hem bekend voorkwam. Hij rook nog eens en sprong in de struik vanwaar de geur kwam. Daar zag hij Kirino. Omdat hij niet wist wie of wat het was, was Zamorak op Kirino gesprongen. Hij sprong er snel weer af. "Euhm, sorry ik dacht je van een andere Tribe afkomstig was. In dit rotweer ruik je ook helemaal niets", sprak hij haar toe.

Ik weet het Flut,Flut,Flut Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirino
qυeeɴ oғ тнe ѕтoɴeѕ
Kirino


Geslacht : Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} 63y7ph
Aantal berichten : 125

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 7 years.
Mate: No time, sorry dear.

Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN}   Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} Emptydo dec 13 2012, 03:32



Geconcentreerd bestudeerde Kirino de omgeving. Nog niets om niemand te zien .. Zijn blauwe veren danste op de zachte bries, welke opkwam uit het oosten. Hij zat al een paar minuten in dezelfde houding. Dit was een goede training, maar niet zo goed voor z'n rug. Hij rekte zich even uit, en voordat hij het doorhad werd hij besprongen door een andere wolf. Metteen sprong deze er weer af. Het was Zamorak, één van de wolven van zijn Tribe. 'Euhm, sorry ik dacht je van een andere Tribe afkomstig was. In dit rotweer ruik je ook helemaal niets.' Kirino stond op. Klaar om zijn woeden uit te schreeuwen, maar dat zou niks oplossen. Hij haalde even diep adem. 'Kijk de volgende keer beter uit. De meeste wolven zijn in een rotbui tijdens deze koude dagen.' Sprak hij. Hij was de leider, dus wijsheid werd van hem verwacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zamorak

Zamorak


Geslacht : Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} 63y7ph
Aantal berichten : 234

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 4 years.
Mate: I don't love ya, bitch.

Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN}   Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} Emptyzo dec 16 2012, 01:57

Kijk de volgende keer beter uit. De meeste wolven zijn in een rotbui tijdens deze koude dagen.' Sprak Kirino. Zamorak antwoordde met zijn rug te rechten en een diepe buiging te maken. Dit was de leader, hij verdiende zijn respect zoals geen ander het verdiende. Ik ga terug naar het kamp, ga je mee ?, sprak hij duidelijk terwijl de regen neerkletterde en een windstoot zijn vacht deed opwaaien.

Flut, maar ik moet nog Wat wennen aan dat rpg'en met wolven..

Kan je even op raccoonpaw komen ? Je hebt pm daar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirino
qυeeɴ oғ тнe ѕтoɴeѕ
Kirino


Geslacht : Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} 63y7ph
Aantal berichten : 125

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 7 years.
Mate: No time, sorry dear.

Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN}   Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} Emptyzo dec 16 2012, 02:21


De jonge krijger, Zamorak maakte een diepe buiging. Kirino was niet anders gewend. Als leider dwong je veel respect af. Kirino beantwoorde met een knik van zijn kop. 'Ik ga terug naar het kamp, ga je mee?' Sprak Zamorak. Kirino keek twijfelend in de richting van de grenslijnen. 'Sorry, maar ik heb het erg druk' Hij keek de jonge krijger aan. 'Ik moet alle grenzen nog controleren.' Hij draaide zich al om om weg te lopen, maar toen bedacht hij zich iets. 'Ik kan je meenemen, en je vertellen over de vechtkunst, het ontstaan van de tribe en je zo helpen sterker te worden?' Dat was waarschijnlijk wel een goed idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zamorak

Zamorak


Geslacht : Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} 63y7ph
Aantal berichten : 234

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 4 years.
Mate: I don't love ya, bitch.

Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN}   Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} Emptyzo dec 16 2012, 07:05


  • 'Sorry, maar ik heb het erg druk', dat speet Zamorak wel. Hij had niets liever gedaan dan de leader zijn kracht te laten zien. Zamorak wou zich bewijzen tegenover de Tribe. Maar het woord van de leider moest je gehoorzamen dus hij durfte niet tegen te spreken. Maar hij vervolgde : 'Ik kan je meenemen, en je vertellen over de vechtkunst, het ontstaan van de tribe en je zo helpen sterker te worden?', dat leek Zamorak wel wat. Hij wou geen moment laten voorbijgaan zich te laten trainen, zeker niet door zijn leider. Later wou hij de beste fighter van alle Tribes worden. Maar later was niet nu, net zoals de anderen had hij nog veel te leren en hij was erg aangetrokken door het idee dus antwoordde hij : "Oke. Ik ga mee." Het regende maar dat zou hem niet tegenhouden. Gespannen wachtte hij het woord van zijn leider af waarmee ze zouden vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN}   Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just sittin' here &'nd relax. {FP} {OPEN}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Go out my way. [Open]
» [HS] All we knew. [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Tribe of Rustling Sounds :: ;;T E R R I T O R Y :: ;;H I G H T R E E S-
Ga naar: