Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [GZ] Pups Alejandro x Chiara

Ga naar beneden 
+2
Zamorak
Alejandro
6 plaatsers
AuteurBericht
Alejandro
leαder
Alejandro


Geslacht : [GZ] Pups Alejandro x Chiara 63y7ph
Aantal berichten : 57

Wolvenprofiel
Tribe: The Abandoned
Age: That's not for you to know.
Mate: Chiara, let's rule the world together.

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] Pups Alejandro x Chiara   [GZ] Pups Alejandro x Chiara Emptydi jan 01 2013, 07:06

[GZ] Pups Alejandro x Chiara 30xfw8w [GZ] Pups Alejandro x Chiara Okv0r6 [GZ] Pups Alejandro x Chiara 288wb48

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Dog_paw_black_divider__by_xiahism-d4up1r2[GZ] Pups Alejandro x Chiara Dog_paw_black_divider__by_xiahism-d4up1r2[GZ] Pups Alejandro x Chiara Dog_paw_black_divider__by_xiahism-d4up1r2

Je leest het goed, Chiara verwacht pups!
Dit betekent natuurlijk dat we spelers zoeken voor de pups. Ze zullen opgroeien in The Abandoned, aangezien hun ouders de leiders daarvan zijn. Ze moeten een beetje lijken op Chiara, Alejandro of een mix van de twee, het hoeft geen kopie te zijn. Alejandro is een grote, donkergrijze wolf en Chiara is een lichtgrijze wolf met wit. In de uiterlijken en karakters laten we je helemaal vrij. De pups kunnen lijken op de pups van de plaatjes hierboven, maar dit is niet verplicht! Ook het lijstje dat we je geven mag je uitbreiden en aanpassen, zolang al deze dingen er maar in voorkomen. Graag zien we originaliteit en werk in je aanmelding. Wees vooral ook duidelijk, we kunnen niet voor mensen kiezen waarvan we niet weten wat ze bedoelen. Hoeveel pups het worden is nog onbekend. We wensen jullie allemaal veel succes!
x Chiara (Juul) en Alejandro (Cato)

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Dog_paw_black_divider__by_xiahism-d4up1r2[GZ] Pups Alejandro x Chiara Dog_paw_black_divider__by_xiahism-d4up1r2[GZ] Pups Alejandro x Chiara Dog_paw_black_divider__by_xiahism-d4up1r2

Het lijstje
Code:

[b]Eigen naam:[/b]
[b]Bekendste account:[/b]
[b]Naam pup:[/b]
[b]Geslacht:[/b]
[b]Karakter:[/b]
[b]Uiterlijk:[/b]
[b]Voorbeeldpost:[/b]
[b]Extra:[/b]

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Dog_paw_black_divider__by_xiahism-d4up1r2[GZ] Pups Alejandro x Chiara Dog_paw_black_divider__by_xiahism-d4up1r2[GZ] Pups Alejandro x Chiara Dog_paw_black_divider__by_xiahism-d4up1r2

Aanmeldingen
- Robin met Cliff
- Elena met Mist
- Cees met Bright
- Danii met Fawn


Laatst aangepast door Alejandro op vr jan 04 2013, 02:16; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zamorak

Zamorak


Geslacht : [GZ] Pups Alejandro x Chiara 63y7ph
Aantal berichten : 234

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 4 years.
Mate: I don't love ya, bitch.

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pups Alejandro x Chiara   [GZ] Pups Alejandro x Chiara Emptydi jan 01 2013, 08:57

...


Laatst aangepast door Zamorak op zo feb 10 2013, 06:30; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay

Shay


Geslacht : [GZ] Pups Alejandro x Chiara 63y7ph
Aantal berichten : 81

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 6 month's
Mate: no one wants me

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pups Alejandro x Chiara   [GZ] Pups Alejandro x Chiara Emptydi jan 01 2013, 20:32

Eigen naam: Elena
Bekendste account: Shay, mijn tot nu toe enigste xd
Naam pup: Mist
Geslacht: teef
Karakter: een sluwe wolvin, ze houd erg van vechten en zal dan dat dan ook doen als ze de kans ziet. Maar als ze weet dat ze niet kan winnen houd ze zich in. Ondanks dat ze nogal onbeschoft kan doen is ze ergens ook wel erg gevoelig, al laat ze dat nooit zien en zal ze dat ook niet toegeven. Op sommige momenten is ze erg serieus, maar op andere juist weer heel erg dromerig, ze leeft nogal in haar eigen wereld
Uiterlijk: een licht grijze wolvin, al is ze wat donkerder haar moeder, ze dankt haar naam aan haar twee witte ogen, hoewel ze niet blind is.
Ik weet het nog niet helemaal met de markings
Voorbeeldpost:
Spoiler:
Extra:-

Het lijkt me echt geweldig om een pup te spelen =3


Laatst aangepast door Shay op zo jan 06 2013, 07:06; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayla
нeαl leαder
Kayla


Geslacht : [GZ] Pups Alejandro x Chiara 1625evr
Aantal berichten : 53

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 3 Years and 8 moons
Mate: Catch me!

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pups Alejandro x Chiara   [GZ] Pups Alejandro x Chiara Emptydo jan 03 2013, 05:39

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Imj9d1
.: ABOUT ME :.
Eigen naam: CEESJE 83
Bekendste account: Kayla
Motivatie: Alejandro en Chiara are both epic en ik heb wel zin in een bitchie wolfje <3 Ik beloof haar actief te houden en ga haar niet weggeven.

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Imj9d1
.: GENERAL :.
Naam pup: Bright
Geslacht: Teef
Leeftijd: Unborn
Tribe: The Abandoned
Rang: The Unborn One
Ouders: Alejandro x Chiara (I hope)
Siblings: Unknow

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Imj9d1
.: INSIDE :.
Kernwoorden: Trots, Stevig, Bitch, Avontuurlijk, Koppig, Opschepper

Trots
Bright is al vanaf haar geboorte een trots dier, trots op wie ze is en wat ze is. Dit laat ze dan ook merken, niemand mag haar trots krenken of ze slaat je zo in elkaar zodat haar eer wordt hersteld. Als er iemand dood moet omdat deze haar trots in de weg staat zal ze dit zonder ene mededogen doen.

Stevig
Deze wolvin is zeer stevig, met andere woorden, ze kan wel tegen een stoot. Een harde ook, bekogel haar maar met scheldwoorden en probeer haar maar te onderdrukken, maar het zal je niet lukken. Deze meid staat stevig op haar poten en in het leven. Het komt waarschijnlijk ook door haar trots, maar niemand krijgt haar van haar sokken geblazen.

Bitch
Een kleine Bitch, zo kan je haar wel noemen. Als je haar niet aanstaat kat ze je helemaal af. Iedereen moet naar haar luisteren en anders wordt je bedolven onder een stroom vervloekingen, maar gaat ze ook iedereen die ze kent tegen je zetten wat haar maar al te makkelijk lukt. Roddelen is wel iets voor haar en valse roddels verspreiden vindt ze zeer leuk. Als diegene waarover ze roddelt natuurlijk wel in een negatieve spotlight staat.

Avontuurlijk
Ondanks dat je het misschien niet zou verwachten is Bright heel erg avontuurlijk. Ze houdt er dan ook van het kamp uit te sneaken als dit nog niet mag of dingen te doen die gewoon heel gevaarlijk zijn. Ze zoekt het gevaar en het avontuur op en gaat het liefst met haar vriendengroep dingen doen die eigenlijk niet mogen.

Koppig
De wolvin lijkt soms een ezel, zo koppig als ze is. Ze doet wat ze niet laten kan en dat zijn soms de absurtste dingen. Regels bestaan voor haar niet en luisteren ligt niet in haar aard. Tijdens een preek zal ze gewoon weglopen en haar ouders zullen haar geen zak interesseren. 'Dat jullie maar uit mijn buurt blijven!' klinkt het dan meestal. Als ze iets wil zal ze haar zin doordrijven en zorgen dat zij altijd krijgt wat ze wil.

Opschepper
Desondanks dat ze niet naar haar ouders luistert, schept ze er wel mee op. Dat háár ouders de roedel leiden zal dan ook niet onopgemerkt blijven. Met iets dat ze goed kan of dat bij haar hoort en goed is schept ze mee op. Ze wordt dan ook maar al te graag als iemand groots behandelt, dé wolvin van de roedel, dat is waar zij naar streeft.

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Imj9d1
.: OUTSIDE :.
Bouw: Stevig en vrij groot, maar toch slank
Vachtkleur: Zwart
Vachtlengte: Halflang
Pootkussentjes: Zwart
Neus: Zwart
Ogen: Geel
Markings: Geel
Foto's:
[Hier worden de manips mee gemaakt]
Pup:
To-Be:
Member:

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Imj9d1
.: VOORBEELDPOSTEN :.
Voorbeeldpost pup:
Even stond ze stil, haar nu nog kleine oortjes trokken even gespannen naar achter. Haar pikzwarte vacht was nauwelijks te zien in het donkere hol. Pas na een tijdje kwamen haar slanke pootjes weer in beweging, wind kon hier niet komen en door het schijnen van de maan was iedereen in slaap gevallen. Enkel haar kon de maan niet bedwelmen, zij zou stand houden tot de zon weer verscheen. Voorzichtig liep ze naar de achterkant van het hol en wierp nog een blik op haar ouders en siblings. Allemaal waren ze door de maan naar hier heel ver weg gestuurd, hun brein zat nu niet in dit hol, maar eerder ergens in een sprookjeswereld. Haar poot ging de lucht in en duwde in een beweging een stel takken aan de kant. De pikzwarte nacht gluurde door het gat naar binnen en met een sprong was ze al halverwege de gang. Snel trok ze de takken weer terug, wetend dat niemand haar gezien had. De pootstappen van de pup waren snel en bonkten zacht op de harde en natte ondergrond. Nat van de dauw en de regen die gister gevallen was. Blaadjes bleven aan haar poten plakken om een paar meter verder weer los te laten. Je kon een muis horen lopen, zo stil was het. Enkel de wind ruisde stil door haar vacht. Verder liep ze, tot ze moe bij een open vlakte kwam, dapper wierp ze een blik op de maan en huilde als teken dat zij het van hem zou winnen. Het klonk schattig, maar sterk tegelijk. Het geluid dat deze kleine wolvin kon produceren was sterker dan een andere pup, toonvaster en luider dan anderen van haar leeftijd. Iets waar ze trots op was en trots op zou blijven.

Voorbeeldpost To-Be:
'Ga uit mijn weg, mormel!' klonk haar doordringende stem door het kamp, 'Zie je niet dat er wolven van een veel hogere rang dan jij erdoor willen?' Met haar borst vooruit en een vijftal wolven achter haar, zag ze er bedreigend uit tegenover de jonge wolf voor haar. Het beest was veel minder stevig gebouwd dan zij, maar kende de reputatie van de wolvin maar al te goed. 'Kom op dan! Aan de kant, kleine nietsnut of moet ik soms maatregelen gaan nemen?' snauwde ze en gromde even vervaarlijk. Direct stoof het dier met zijn staart tussen de benen weg, ze grijnsde tevreden en keek de reu nog even na. Daarna liep ze het kamp uit met haar vrienden, die zou ze straks dumpen. Ze moest immers les gaan volgen. Een geïrriteerde zucht verliet haar mond en met grote stappen liep ze verder. Na een tijdje stond ze stil en keek even naar achter, 'Ik moet even mijn mentor gaan irriteren' bromde ze, 'Zoek zelf maar uit wat jullie gaan doen' Na dit gezegd te hebben, wachtte ze niet op antwoord, maar liep ze direct door naar de plaats van bestemming. Haar ogen waren naar voor gericht en waren niet van plan zich naar iets anders te wenden. Als afgesproken liep ze naar de plek waar haar mentor hoorde te staan. Echter was hier niemand, een vrolijke grijns verscheen op haar gezicht, dit kon nog leuk worden. Direct sprong ze in een boom en ging rustig liggen. Hier zou ze de komende uren niet uitkomen, haar mentor zou haar maar moeten halen...


Voorbeeldpost Member:
Nog even keek ze met een vrolijke grijns op haar gezicht naar beneden, echter verdween deze al snel, maar liet ze hier niks van merken. Het richeltje waar ze op liep was met moeite 30 centimeter breed, maar zin om terug te gaan had ze niet, ze zou doorgaan. Dit kon ze heus wel, het was maar zo'n... halve kilometer naar de overkant. Nog even wierp ze een laatste blik achter zich, waarna ze rustig en voetje voor voetje naar de overkant liep. Sommigen zouden haar voor gek verklaren als ze haar dit zagen doen, maar dit kon ze makkelijk aan. Zij was immers de dochter van de leaders, als die dit niet kon. Haar staart zwiepte sierlijk van links naar rechts en haar oortjes stonden vrolijk overeind. Weer wierp ze een blik naar achter en zag plots een andere wolf. Een vrolijke grijns verscheen op haar gezicht en rustig liep ze een deeltje terug, echter bleef ze meerdere vossenstaarten van de echte vaste grond zitten, ze had wel gezien hoe deze wolf het even had geprobeerd, maar nadat hij bijna gevallen was, toch weer was teruggegaan. 'Zo,' sprak ze koeltjes, 'En toen hadden we bewezen dat je een dochter van de leider moet zijn om dit te kunnen' Trots bleef ze zitten en keek de wolf voor haar aan, 'Want het is duidelijk dat gewone mormels als jij dit niet aankunnen. Wat een stel slappelingen, echt waar, jullie allemaal trouwens. Tss, zelfs de kleinste pup kan dit. Stelletje sukkels, als ik leider was had ik jullie er al lang uitgezet, jullie zijn niks waard. Maar goed, ik beslis niet wat mijn vader doet dus jullie hebben geluk. Maar wat moet zo'n onrein beest in mijn buurt?' Haar gele ogen boorden zich in de wolf voor haar terwijl ze trots en als een sterke leider bleef staan. Over sommige wolven had ze macht, véél macht...

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Imj9d1
.: VOICE AND THEME :.
Voice/Theme:

Finally done <3
Hope you like it c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Papillion
нυɴт leαder
Papillion


Geslacht : [GZ] Pups Alejandro x Chiara 1625evr
Aantal berichten : 58

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Jagged Stones
Age:
Mate: Big girls don't cry

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pups Alejandro x Chiara   [GZ] Pups Alejandro x Chiara Emptydo jan 03 2013, 07:18

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Fawnlay

┼ Genarel ┼



Name: Fawn
Rank: Pup
Tribe: The abandoned
Genger: Teef
Parents: Chiara x Alejandro
Siblings: Unknow
Status: Unborn
Theme song: Klik hier voor het theme

┼ Looks ┼

Fawn is een licht bruine, créme kleurige wolf. Groot is ze niet, maar sterk des te beter. Haar bouw is smal en klein, maar dit hoeft niets te zeggen over haar kracht. De meeste wolven onderschatten haar al sinds dat ze nog maar een pup was, en daar baalt ze nogal van. Juist hierdoor beweest ze het tegendeel tegenover deze wolven. Fawn heeft donkerbruine ogen, die mooi afzetten op haar lichte vacht. Hier en daar zijn er wat donkere gekleurde plekken op haar vacht te vinden, al zijn die niet duidelijk te zien. Haar neus is als pup wat zwartig, maar dit trekt weg naar maarte ze ouder word. Wanneer ze een volgroeide Member is, zal hier verder niets meer van te zien zijn. Vooral tijdens haar pup tijd ontwikkelen haar spieren zich goed. Ze gaat vaak op pad, en speelt ook met de pups.

Klikje (de markings zullen later komen)

NOG NIET AF WORD AAN GEWERKT~!


Laatst aangepast door Papillion op do jan 17 2013, 06:26; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zamorak

Zamorak


Geslacht : [GZ] Pups Alejandro x Chiara 63y7ph
Aantal berichten : 234

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 4 years.
Mate: I don't love ya, bitch.

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pups Alejandro x Chiara   [GZ] Pups Alejandro x Chiara Emptydo jan 03 2013, 09:46

Ik heb mn vp gezet, hij is zo falend xDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Heros
cнocolαтe мαѕтer
Heros


Geslacht : [GZ] Pups Alejandro x Chiara 63y7ph
Aantal berichten : 348

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 4 years old
Mate: Where are you now? Are you lost? Will I find you again?

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pups Alejandro x Chiara   [GZ] Pups Alejandro x Chiara Emptyzo jan 13 2013, 04:56

Nog mensen die zich aan willen melden?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://meridiem.actieforum.com
Papillion
нυɴт leαder
Papillion


Geslacht : [GZ] Pups Alejandro x Chiara 1625evr
Aantal berichten : 58

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Jagged Stones
Age:
Mate: Big girls don't cry

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pups Alejandro x Chiara   [GZ] Pups Alejandro x Chiara Emptyzo jan 13 2013, 05:12

Mijn aanmelding kun je ergens deze week verwachten, ik ben al begonnen maar hij is nog niet af :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Heros
cнocolαтe мαѕтer
Heros


Geslacht : [GZ] Pups Alejandro x Chiara 63y7ph
Aantal berichten : 348

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 4 years old
Mate: Where are you now? Are you lost? Will I find you again?

[GZ] Pups Alejandro x Chiara Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pups Alejandro x Chiara   [GZ] Pups Alejandro x Chiara Emptyzo jan 13 2013, 05:27

Prima ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://meridiem.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[GZ] Pups Alejandro x Chiara Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pups Alejandro x Chiara   [GZ] Pups Alejandro x Chiara Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Pups Alejandro x Chiara
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Just Bored {& Chiara}{NW}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: ;;M A R K E T :: ;;A C C O U N T S-
Ga naar: