Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gelukkig Nieuwjaar Allemaal !

Ga naar beneden 
+2
Tayco
Zamorak
6 plaatsers
AuteurBericht
Zamorak

Zamorak


Geslacht : Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! 63y7ph
Aantal berichten : 234

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 4 years.
Mate: I don't love ya, bitch.

Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! Empty
BerichtOnderwerp: Gelukkig Nieuwjaar Allemaal !   Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! Emptyma dec 31 2012, 11:45

Hey !

Een heel gelukkig nieuwjaar gewenst,
maar in het speciaal zou ik persoonlijk Cato en Juul gelukkig nieuwjaar willen wensen, en ik hoop dat ze een geweldig 2013 zullen beleven. Kijk deze 2 mensen, zijn de laatste maanden heel veel voor mij gaan betekenen dus zij verdienen dat. Verder hebben ze in 2012 ook deze geweldige site opgericht. En ze zeggen wel dat ze niet mooi zijn enzo, maar ik weet dat dat niet waar is. En jullie mogen zeggen wat jullie willen, maar ik ga het altijd blijven opnemen voor deze 2 geweldige meisjes !

Bedankt Juul en Cato <333333333333333333333333
Terug naar boven Ga naar beneden
Tayco




Geslacht : Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! 63y7ph
Aantal berichten : 3

Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig Nieuwjaar Allemaal !   Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! Emptyma dec 31 2012, 12:21

Happy New Year!!!!!!!!!!!!!

Ik zou Meerz, Cato en Lizle (ik weet niet of zij op deze site zit) in het speciaal veel geluk wensen. Zij zijn veel voor me begonnen te betekenen en Cato heeft me door de moeilijke tijd van nieuweling op Warrior Cats gesleept samen met nog een paar geweldige persoontjes.


HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Heros
cнocolαтe мαѕтer
Heros


Geslacht : Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! 63y7ph
Aantal berichten : 348

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 4 years old
Mate: Where are you now? Are you lost? Will I find you again?

Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig Nieuwjaar Allemaal !   Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! Emptydi jan 01 2013, 03:09

Ohh, dankjulliewel <3

Ik wil eigenlijk gewoon elk lid hier bedanken. Zonder jullie was Meridiem niet zoals het nu is. Samen kunnen we hier een grote site van maken, dat weet ik gewoon <3

Happy new year everyone!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://meridiem.actieforum.com
Kirino
qυeeɴ oғ тнe ѕтoɴeѕ
Kirino


Geslacht : Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! 63y7ph
Aantal berichten : 125

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 7 years.
Mate: No time, sorry dear.

Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig Nieuwjaar Allemaal !   Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! Emptydi jan 01 2013, 03:11

Ik wil iedereen die zich heeft ingezet voor deze nu zo gezellige site heeft ingezet bedanken. <3 EN CATO WANT DANKZIJ HAAR WEET IK NU HOE IK GEZELLIG SCHRIJF. :']
Terug naar boven Ga naar beneden
Cicely
мoderαтor
Cicely


Geslacht : Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! 1625evr
Aantal berichten : 178

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Jagged Stones
Age: 3 Years
Mate: No~

Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig Nieuwjaar Allemaal !   Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! Emptydi jan 01 2013, 03:57

Gelukkig Nieuw Jaar Iedereen <333
Maar ik zou Cato en Juul willen bedanken voor het mij kiezen als Heal Leader <3 Daar ben ik echt heel blij mee <3
Bedankt en speciaal voor jullie, an happy new yearr~'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay

Shay


Geslacht : Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! 63y7ph
Aantal berichten : 81

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 6 month's
Mate: no one wants me

Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig Nieuwjaar Allemaal !   Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! Emptydi jan 01 2013, 04:33

Happy new year voor iedereen ^^ en vooral aan Mara en Nathalie =) aan Mara omdat ze gelijk toen ik me aanmeldde zij zich ook aanmelden, en omdat ze gewoon een super gezellig persoon is ^^ En aan Nathalie omdat ik door haar op Meridiem ben en zij mij en wat andere mij zo goed als over hebben gehaald om op warrior cats te komen. =D


2013, here we come >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gelukkig Nieuwjaar Allemaal !   Gelukkig Nieuwjaar Allemaal ! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gelukkig Nieuwjaar Allemaal !
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: ;;C H A T-
Ga naar: