Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 In de spotlights!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kirino
qυeeɴ oғ тнe ѕтoɴeѕ
Kirino


Geslacht : In de spotlights! 63y7ph
Aantal berichten : 125

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 7 years.
Mate: No time, sorry dear.

In de spotlights! Empty
BerichtOnderwerp: In de spotlights!   In de spotlights! Emptyzo dec 16 2012, 05:54

Jullie zullen nu vast wel denken; 'Huh, wat heeft dit nu weer te betekenen?' Dat zullen we eens even uitleggen. Als de leden iets speciaals doen, of zich heel erg inzetten voor de site, krijgt diegene de kans om eens lekker in de spotlights te staan. Deze persoon mag ook een prijs uitkiezen. Deze keer in de spotlights ..
Ja ja beste Robin, jou Zamorak staat in de spotlights! We willen je bedanken voor je geweldige inzet voor meridiem. Je RPG't nog niet heel lang, maar in onze ogen ben je goed op weg. Je bent waarschijnlijk een van de trouwste leden van de site. Toen je op WarriorCats zei; 'Meridiem word actief, al is het het laatste wat ik doe!' Wist ik, (Juul) het metteen. Na overleg met Cato vonden we dat jij dit speciale plekje wel verdiende. Als beloning van je inzet en gezeldschap op en voor Meridiem mag je een prijs uitzoeken. Hier vind je de dingen waar je uit kunt kiezen; KLIK. Nog veel plezier met je prijs!'

Terug naar boven Ga naar beneden
Zamorak

Zamorak


Geslacht : In de spotlights! 63y7ph
Aantal berichten : 234

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 4 years.
Mate: I don't love ya, bitch.

In de spotlights! Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de spotlights!   In de spotlights! Emptyzo dec 16 2012, 06:56

*Komt uit de lucht gevallen*, Dit had ik echt totaal niet verwacht :S

Thanks, eehm ik denk dat ik ga voor 'Toestemming tot onzichtbaarheid' Very Happy

Al ga je me wel eerst moeten uitleggen wat ik er dan mee kan, de titel leek mysterieus dus ik dacht ik neem die :3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
In de spotlights!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: ;;I M P O R T A N T :: ;;N E W S & U P D A T E S-
Ga naar: