Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ~ Smile because it happened ~

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kayla
нeαl leαder
Kayla


Geslacht : ~ Smile because it happened ~ 1625evr
Aantal berichten : 53

Wolvenprofiel
Tribe: Tribe of Rustling Sounds
Age: 3 Years and 8 moons
Mate: Catch me!

~ Smile because it happened ~ Empty
BerichtOnderwerp: ~ Smile because it happened ~   ~ Smile because it happened ~ Emptyza jan 26 2013, 14:48


Hii,
Ik vond dat het eens tijd werd om mezelf voor te stellen, waarom? Geen idee, ik verveelde me en had niks beters te doen dan dit of te gaan slapen, maar in dat laatste had ik geen zin, dus ben ik hier aan begonnen.

Beginnen doe ik met mijn naam, voor diegene die te lui waren om in de sheet zelf te gaan kijken, mijn ouders hebben mij blijkbaar Cesanne genoemd. Je mag er Cees, Ceesje, Ceesebees... van maken, als het maar niet begint met een K c':

Dit meisje is geboren op 1 november 1998 en is nu dus 14 jaar oud. Ik woon in België en zit nu in het derde middelbaar, volg Grieks, maar zou graag volgend jaar willen overstappen naar Wetenschappen, omdat ik de leerkracht gewoon niet afkan, ik niet echt een talenmens ben (heb al genoeg moeite met Frans) en ik geen zin meer heb in die stomme lettertjes. In ieder geval na het middelbaar zou ik graag iets in de richting van dierenarts gaan doen. Hierdoor doe ik mijn tante en naamgenoot (Tante Cesanne dus :']) een beetje na, maar dat maakt me niet uit, vindt het alleen maar handig, want kan soms eens een dagje meelopen x'D

Ik heb huisdieren, 2 cavia's, een van mij en een van mijn zus. Mijn caviaatje is een mannetjes cavia met de naam Chapri, Klik voor een foto. Chapri is erg belangrijk voor mij, hij heeft immers ten eerste een beetje het verdriet van mijn vorige cavia kunnen laten verwerken, dat was een vrouwtje, Paprika, Klik. Maar ook zijn kleuren hebben voor mij een betekenis, elke kleur staat immers voor een cavia die ik heb gehad, dit zal mijn laatste cavia zijn die ik bij mijn ouders ga hebben, In de tijd dat ik daar leefde heb ik 5 cavia's gehad, waarvan er dus nog 2 bij ons leven. Het witte staat voor Chipie, de cavia van mijn zus en tevens de broer van mijn Paprika welke nog leeft, de oranje kleur staat voor Paprika, die had immers die kleur en het zwart met bruin staat voor Hammie, de eerste cavia die ik had. Mijn vader had dan ook eerst de naam Chihapri bedacht, waar je de drie namen misschien wat meer in herkent, maar ik vond Chapri gewoon leuker klinken.

Verder heb ik een zusje, sommigen vinden siblings maar wat irritant, maar ik moet toegeven dat ik ontzettend geluk met haar heb en zou haar ook voor geen geld van de wereld willen inruilen. Nee, het is een schat van een meid, ze is nu 10 en ik vind dat ze totaal niet op mij lijkt, maar ach, we don't care! Klik, natuurlijk hebben ook wij wel eens ruzie en vinden we elkaar ontzettend irritant, maar niet zo erg als dat bij sommigen anderen is...

Anderen zouden mij nogal verschillend beschrijven, denk ik... Hoe ik zelf ben hangt een beetje er vanaf hoe erg ik de personen vertrouw en hoe ik vanaf het begin tegen ze doe. Ik heb het moeilijk met me open te stellen voor iemand bij wie ik meestal een gesloten boek ben. In ieder geval, sommigen zullen zeggen dat ik een hyperactieve gek ben, terwijl anderen mij eerder een doodnormaal meisje vinden dat misschien zelfs een beetje te veel zwijgt x'D

Hmm, denk dat dit het zowat wel was, nog vraagjes? Stel ze gerust, ik bijt in ieder geval niet ;3
Xx Ceesje

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~ Smile because it happened ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: ;;I N T R O D U C E :: ;;P E R S O O N-
Ga naar: